Reparatie

U kunt bij ons terecht voor de volgende diensten: Smartphone reparaties. Moederbord (soldeer) reparaties. Waterschade behandelingen en datarecovery. Tablet reparaties. Macbook/iMac reparaties. PC/Laptop reparaties. PC/laptop opschonen, PC/Laptop upgraden (werkgeheugen uitbreiden, videokaarten vervangen etc.) Verkoop van nieuwe en pre-owned telefoons en tablets. Verkoop van accessoires en hoesjes.
Wij kunnen vrijwel elk smartphone repareren. Wij repareren de volgende merken: Apple, Samsung, Sony, LG, Huawei, OnePlus, Nokia, Caterpillar, Motorola, Asus, Acer, Lenovo, Wiki en Google. Staat uw merk of model er niet tussen? U kunt ons het beste even bellen om te kijken of wij uw smartphone kunnen repareren.
Dit is afhankelijk van het model van uw smartphone en soort reparatie. Een scherm reparatie duurt vaak 30-45 minuten. Als uw onderdeel op voorraad is kunt u vaak wachten tijdens de reparatie.
Wij hechten veel waarde aan kwaliteit van onze reparaties en gebruiken uitsluitend hoogwaardige onderdelen. De kwaliteit van onze reparaties waarborgen wij door gebruik te maken van enkel originele onderdelen zowel (als anders niet kan), OEM onderdelen. OEM staat voor ‘Original Equipment Manufacturer’ deze onderdelen hebben dezelfde kwaliteiten als originele onderdelen. De onderdelen zijn rechtstreeks afkomstig van de fabrikant. Garant voor kwaliteit en voordelig voor de klant. Omdat er ook klanten zijn die liever een goedkopere alternatief willen bieden wij in enkele gevallen ook copy onderdelen aan van premium/AAA kwaliteit.
Het is mogelijk dat er aanbieders zijn die lagere reparatietarieven (of zelfs hogere prijzen) hanteren. Wij streven naar kwaliteit en klantentevredenheid en maken gebruik van originele onderdelen en indien niet kan hoogwaardige onderdelen. Er is veel verschil in kwaliteit van de onderdelen. Een aanbieder kan het zo goedkoop mogelijk maken voor u maar is dan ook genoodzaakt om de goedkoopste onderdelen te gebruiken, dit kan ten kosten gaan van de kwaliteit. Op basis van kwaliteit van onze onderdelen, de service die wij bieden, eerlijke markt conforme prijzen en respect voor ons vakgebied hebben wij onze reparatietarieven berekend.
Dit is een vraag die wij regelmatig krijgen maar helaas niet direct kunnen beantwoorden. Bij waterschade behandelingen hanteren wij standaard €29,- onderzoekskosten. Deze kosten betaald u altijd, ongeacht of het wel of niet gemaakt kan worden. Bij waterschade kunnen namelijk veel componenten aangetast zijn waardoor het ons enorm veel tijd kost om dit te onderzoeken. Vaak gaat een toestel niet aan en dit kan aan allerlei componenten liggen. Om de oorzaak te vinden kunnen moeten wij veel componenten doormeten en testen. Zodra wij de oorzaak kunnen vinden en onderdelen moeten vervangen geven wij dit vooraf altijd aan u door en bespreken de opties. U kunt dan zelf kiezen of het nog de moeite waard is om uw apparaat te laten repareren. Zonder uw toestemming vervangen en verrekenen wij niets.

Vestiging

Onze reparatiecentrum is gevestigd in winkelcentrum Walburg in Zwijndrecht. Lees de 'Contact' pagina voor adres en contactgegevens om direct een afspraak te maken.
Voor een snelle omloop werken wij liever op afspraak. U mag uiteraard ook zonder afspraak binnen lopen. Echter geven wij altijd voorrang aan klanten die al een afspraak hebben gemaakt. Zonder afspraak kan het dus zijn dat wij uw reparatie niet direct kunnen uitvoeren. Daarnaast kunnen wij uw onderdeel alvast bestellen mocht het niet voorradig zijn.
Rondom het winkelcentrum is er voldoende parkeergelegenheid en is het parkeren GRATIS. Wij zitten vlakbij een ingang en parkeerplek dus u hoeft niet ver te lopen.

Betaling

U kunt bij ons pinnen, ook met een creditcard. Ook draadloze betalingen met uw pas, smartphone of telefoon is mogelijk.
U krijgt bij ons een altijd officiële factuur zowel schriftelijk als per email (indien gewenst). Deze kunt u gebruiken voor declaratie bij uw verzekering indien mogelijk.
Achteraf betalen op factuur is alleen mogelijk indien u een zakelijke klant bent.

Garantie en verzekering

Ja, zeker. Wij bieden bij elke reparatie 6 maanden garantie op het vervangende onderdeel. Mocht u problemen ondervinden bij het gerepareerde onderdeel dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Door de gebruiker toegebrachte schade zoals val-schade valt uiteraard buiten deze garantie. Bekijk onze algemene voorwaarden voor meer informatie.
Voordat u uw smartphone laat repareren is het altijd verstandig om te kijken naar de garantie van uw telefoon en uw eigen inboedel of telefoon verzekering. Het is mogelijk dat het defect van uw telefoon onder uw garantie valt, wij raden u dan aan om gebruik te maken van uw garantie bij de fabrikant. Afhankelijk van de voorwaarden van uw verzekering kunt u vaak ook kosten declareren. Uw inboedelverzekering dekt vaak de kosten als uw toestel bijv. binnen uw huis is gevallen. Voor meer info kunt u het best even contact opnemen met uw verzekering over de mogelijke opties. Indien uw verzekering uw schade dekt, kunt u met onze factuur uw kosten declareren. Indien u een telefoonverzekering had aangeschaft bij de aankoop van uw toestel dient u contact op te nemen met uw aanbieder.
U kunt vrijblijvend een offerte aanvragen. Hiervoor adviseren wij om langs te komen zodat wij uw toestel nauwkeurig kunnen analyseren.
U heeft altijd recht op garantie. Dit verschilt per accessoires (informeer in de winkel). En zoals gewoonlijk kunt u het binnen 30 dagen ruilen indien het nog ongeopend/ongebruikt is. Oordopjes en koptelefoons kunnen helaas niet geruild worden i.v.m. hygiëne.